Wednesday, November 16, 2011

Adu Domba - LAHANAT

Salam and very gud morning yang xberapa nak morning sangat dah.. aku xtau nak kate ape arini coz start semalam sampai hari ni rase macam sakit hati sesangat.. :-/

Perlu cerita kah? erm.. kang kate menagih simpati.. hmmm.., nak tulis gak luahan isihati...



tersebutlah kisah,..time lepak minum ngn kenkawan malam semalam tetibe membe sorang ni dapat inbox FB daripada someone, uk la kite kasi name samaran kat someone ni RZR (bukan name sebenar) n yang kawan aku tu as MT(bukan name sebenar) :D .. RZR tu kire ade kaitan ngn aku la, rupenye inbox tu adalah maki caci daripada RZR tu.. tp....

mesti ade sebabkan sebab ape dia tu ngamuk kan.. rupe² ade sekor LAHANAT ni belakon jadi MT, siap create 1 acc FB dan terus inbox RZR ni. Kalau inbox setakat sopan santun xpe lagi, inbox terus maki hamun si RZR ni.. dengan demikian, beliau pun melentinglah lepas kena maki hamun dengan si LAHANAT ni yang acah² belakon konon²nya dia ni kawan aku MT tadi..

bile da melenting si RZR ni, terus la dia reply ape yang si LAHANAT ni kate ape kat dia... Dengan pantas nye si LAHANAT ni terus inbox si MT ape yang si RZR ni kate ape tadi.. xpayah ajar..memang pandai sesangat si LAHANAT ni.. bile da sampai dalam inbox si MT ni,.. dia pun bace dan terkejut gile babi.. Mule² aku xtau cite ape.. bile dah masuk petang smlm barula aku tau kisah² nye..

Yang bagusnye si LAHANAT ni, siap tau pergerakan aku.. siap tau FB aku da kena delete friend ngn si RZR da kena delete BBM pun dia tau.. bagus sungguh kan.. bab² macam ni memang xyah ajar memang LAHANAT ni pandai sesangat..

Ni kira kes nak adu-domba la ni.. aku pun xtau sape nye keje and ape motif dia buat semua ni pun aku xtau.. So if laa kan..si LAHANAT ni bace entri ni, aku harap ko cepat² insaf n dapat hidayah. semoga ko bahagia dengan ape ko buat..tp memang aku xkan maafkan sampai ko ngaku salah ape yang ko buat. :)




* To RZR, kalau terbace entri ni,..i'm sorry for everything..yang sebelum² benda ni jadi..i know im wrong.. so sorry.. gonna miss u :(
* To MT, im sorry also what happen to u between she.. in this FUCKING SHIT create by LAHANAT !
* To this FUCKING LAHANAT i would like to said.. Thanks MOTHER FUCKER! U'r son of a bitch! 

2 comments:

  1. biarkan.. yg dikejar x dpt yg dikendong berciciran.. kesianlaaaa.. =))

    ReplyDelete
  2. kesian ek? :D adakah anda lahanat tu? :D

    ReplyDelete

Comment please when u done read of this entry :) Thanx~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...